as_02.png

SUVOKIMO

fazė

Ši fazė skirta tik veiklos savininkui. Išsiaiškinkite savo prekės ženklo vertybes. Skirkite laiko išsakyti, ką reiškia jūsų prekės ženklas ir kaip norite, kad jis būtų įsimenamas. Išsiaiškinkite, koks yra jūsų prekės ženklo tikslas ir kokias problemas norite išpręsti.

Apibūdinkite jausmą, kurį norite sukelti iš savo tikslinės rinkos. Atminkite, kad žmonės perka su emocijomis, o vėliau pateisina ją „logika“. Vaizdo priemonės yra pagrindinė emocinės auditorijos pritraukimo dalis, tačiau jos nesukonstruosite jei nežinosite Brendo širdies.

"Jūs darote ilgalaikę investiciją, todėl pagalvokite ne tik apie šiandien".

Tiek Jūs darydami viską pačios tiek Jūsų dizaineris galės sukurti geresnį rezultatą, jei pateiksite kuo daugiau aiškumo ir informacijos. Suvokimo etapo tikslas yra tai, kad Jūs ar jūsų dizaineris iš tikrųjų suprastų, ką reiškia jūsų prekės ženklas ir jūsų vizija. Pastatydami tvirtus pamatus Jūs pačios tvirčiau jausitės, turėdamos svarius argumentus kodėl patinka arba nepatinka vieni ar kiti elementai, o dizaineris galės aiškiau argumentuoti savo vizualinius sprendimus. Taip Jūs sukursite tarp savęs susikalbėjimo tiltą. 

Geri dizaineriai klausia apie jūsų prekės ženklą.

Puikus dizaineris turėtų turėti procesą šioje suvokimo fazėje

Tinkamas dizaineris turės dizaino klausimyną, kuriame bus užduota daugybė pagrindinių klausimų apie jūsų prekės ženklą, kad galėtų sužinoti viską, ką reikia žinoti prieš pradėdant jį konstruoti.

RESURSAI

Brendo širdies nustatymas

Konkurencinė aplinka

Brendo vartotojo klausimynas

Vartotojo personos nustatymas

Brendo archetipo nustatymas

5 žodžių brendo vertybės

ATSISIŲSKITE