• Vilma Šeškevičienė

MANO "Kodėl"?

Updated: Dec 2, 2020


Susipažinkime.

Mano asmeninė misija yra įprasminti, įgalinti ir susisteminti kūrybiškumą. Atradus šias vidines tiesas, tvirtai žengiu į starto liniją su nauja veikla. Turiu kompleksinį mąstymą, matau pasaulį galimybėmis ir vizijomis, kurios gimsta iš idėjų. Seserystės, bendrystės jausmas skatina mane dalintis su moterimis savo gabumais, nes tikiu, kad jie gali jas įkvėpti pokyčiams ir transformacijoms.


Profesinės žinios apie asmens prekės ženklą bei holistinis visumos mątymas atėjo po 4 mano etapų per gyvenimo pamokas:


1. Vilniaus dailės akademijoje studijuodama tapybą ir besigilindama į portretinį žanrą išmokau kas yra spalvų dermė ir santykis. Kaip atskirus elementus sujungti į vientisą paveikslo harmoniją.


2. Pats laimingiausias mano gyvenimo etapas buvo dirbant tarptautinėje Japonų kompanijoje “KOEI baltija”. Ten tapau 3d personažo dizainerė ir galėjau pritaikyti savo anatomines žinias. Tuo laiku pirmą kartą susidūriau su visai kita dimensija ir iššūkiais. Kai pradėjau kurti turinį Xbox ir Playstation žaidimams, atsirado tik pirmosios SMART technologijos su ekrano lietimo galimybėm. Stebėjau technologijų aušrą, nes tuo laiku labiausiai įtraukiantys auditoriją buvo tik FB žaidimai.

Mano užduotis buvo kurti herojus pagal sukurtą naratyvą, kurių vizualas įtrauktų žaidėją. Įgijau heroizmo ir lyderystės konstravimo įgūdžių. Tai buvo pirma pažintis su asmens įvaizdžio formavimo koncepcija, kurioje slypėjo istorinis paveldas ir šalies identitetas.


3. Labai sunkus, tačiau daug pamokų atnešęs ir 10 metų trukęs etapas – nuosavos įmonės “IRON digital” veiklos formavimas. Tai ilgas kelias, kada amatą norėjosi paversti verslu. Ir nors aš ėjau tuo keliu ne viena, palaikymo, pagalbos iš išorės buvo mažai. Dvi moterys, tarsi iš povandeninio laivo išlindusios į nepažintą rinką, bandė plaukti vandenynu ant pačių suresto plausto. Jau tada išmokau labai svarbią pamoką, kad talento, motyvacijos super gebėjimų profesinėje srityje nebeužtenka. Kai visi plaukia laivais, retas pastebės mažą tašką vandenyne…


Mane vertino ne tik pagal tai, ką dariau, bet ir kaip kalbėjau, kaip atrodžiau, o svarbiausia kaip save vertinau pati. Ar žinote, kad aš tik 1,5 m ūgio? Maža, vaikiško veido ir dar moteris.. Visa tai buvo mano kompleksų bagažas, kurį nešiojausi labai ilgai. Kaip mano draugės identifikavo, turiu vidinį siekį tapti “karaliene” iš vieno mano siūlomų paslaugų paketų. Nors man labiau patiko kita interpretacija, kad aš esu mažasis Napoleonas:) Na manau abi jos teisios, nes siekiai yra varomoji jėga. Nesekmė ištinka tik tada kai pats nusprendi pasiduoti. Aš nusprendžiau kažką keisti ir taip atsiradau ten, kur dabar esu.


4. Su ta vidine jėga ir energija įsiveržiau į ketvirtąjį savo etapą, kai įstojau į BNI verslo klubą. Per du metus turėjau nuostabių atradimų savyje, savo aplinkoje ir savo veikloje. Susipažinau su nuostabiais žmonėmis, paragavau lyderystės duonos, suradau seserystės jausmą, pirmą kartą pasidažiau raudonu lūpdažiu… Pagaliau atradau saugius namus verslui vystyti. Šioje bendruomenėje išmokau paskutinę pamoką, kurią noriu pasidalinti ir su Jumis: svarbu ne tik ką kalbi, kaip atrodai, ką darai, bet ir kokią emociją sukuri apie save ir kaip save vertini pati. Santykiai yra pati svarbiausia rišamoji medžiaga sekmės formulėje. Ir tik juos sukūrus, jūsų asmeninis potencialas išauga: jumis patiki, jus rekomenduoja, apie jus kalba, jūsų mintimis dalinasi. Tai galioja ir gyvame bendravime, ir socialinėje erdvėje su savo auditorija. Šios pamokos davė stiprų impulsą atsirasti mano naujam saviraiškos būdui. Taip jau atsitiko, kad gyvenu moteriškumo, saviraiškos, motinystės temomis. Prie šių temų atsiradimo prisidėjo ir mano draugės, kurios mane lydi link pokyčių, o dabar jos lydės ir jus, jei nuspręsite sustiprinti savo pozicijas ir išsigryninti savo unikalumą.


Apibendrinant: prieš 10 metų bandžiau amatą paversti verslu (kas man beje pavyko), o dabar turiu siekį savo hobį paversti veikla, įkvėpti ir motyvuoti moteris pradėti. Mano moto: “ Nėra nesekmių, yra tik pamokos, kurias reikia išmokti”. Ši nauja veikla mane žavi tuo, kad nėra baigtinio rezultato, nes asmens prekės ženklo kūrimas yra procesas per kurį daug ko galima išmokti.


Su meile, Vilma

56 views0 comments