METODIKA
Pradėjus domėtis giliau apie prekės ženklų kūrimą, neradau nuoseklios sistemos, kuri padėtų suprocesinti
komunikaciją ir kūrybinį darbą su kliento poreikiais.
Be struktūros labai sunku suvaldyti kliento norus ar pateisinti jo “patinka” arba “nepatinka” tezes, kurios neturi argumentuoto pagrindo. Patekau į daugybę minčių mokyklų, prieštaringų mokymų. Daug sugėriau perteklinės informacijos, kad galėčiau su Jumis pasidalinti savo atradimais.
METODIKA
Pradėjus domėtis giliau apie prekės ženklų kūrimą, neradau nuoseklios sistemos, kuri padėtų suprocesinti
komunikaciją ir kūrybinį darbą su kliento poreikiais.

Be struktūros labai sunku suvaldyti savo ir kliento norus, pateisinant “patinka” arba “nepatinka” tezes, kurios neturi argumentuoto pagrindo. Patekau į daugybę minčių mokyklų, prieštaringų mokymų...
KOKIUS SUVOKIMUS
patyriau?
Iš rinkoje žinių prieinamumo trūkumo, sukūriau holistinį prekės ženklo kūrimo procesą, kuris yra paprastas, intuityvus ir pritaikomas bet kokio dydžio veiklai. Daug sugėriau perteklinės informacijos, kad galėčiau šiandien su Jumis pasidalinti savo atradimais.
Ar tai buvo lengva? Visiškai ne. Ar tai buvo verta? O taip.
Lietuvoje rinkodaros specialistai dalinasi tik ką reik padaryti, bet ne kaip;
Kad be įrankių ir sistemos būsiu pasmerkta kurti amžinoje kūrybinėje netvarkoje.

KAIP NAUDOTIS
darbo knyga?
Atsisiųskite darbo knygą
Sekite 5 fazių kūrimo procesu
Skaitykite resursų informacijos skiltis, tai padės praplėsti mąstymą.
Nuspręskite ar sugebėsite atrasti brendo ID savarankiškai ar kreipsitės pagalbos.
arba
Aš suprantu, kad pirmi kartai būna labai bauginantys arba labai malonūs, tad esu pasiruošusi padėti kūrimo procese kokį kelią bepasirinktumėte.
JŪS
Daryti tai su komanda, sutaupant laiką, pinigus ir energiją, kurią kreiptumėte į ten, kur tikrai esate ekspertė.
Daryti viską savarankiškai ir jei kelio pabaigooje norėsite tvirčiau jaustis, galiu PAKONSULTUOTI, suvedant į vientisą stilistiką.
galite

1
SUVOKIMŲ FAZĖ
Prieš pradedant betkokią veiklą savarankiškai ar samdydami dizainerį, išsiaiškinkite savo prekės ženklo širdį: koks yra jūsų prekės ženklo tikslas, vertybės ir kokias problemas norite išpręsti.
Darbai
Brendo širdies nustatymas
Konkurencinė aplinka
Brendo vartotojo klausimynas
Vartotojo personos nustatymas
Brendo archetipo nustatymas
5 žodžių brendo vertybės

2
TYRIMO FAZĖ
Tyrimų etapas yra labai svarbus, siekiant įsitikinti, kad jūsų prekės ženklas yra unikalus ir turi nišą konkurencinėje aplinkoje. Tai užtikrins, kad jūsų prekės ženklo tapatumas bus nepanašus į Jūsų konkurentų.
Darbai
Pirmos fazės įsisavinimas
Konkurentų vizualinės komunikacijos tyrimas
Estetinio skonio supratimas, daug namų darbų (norų (logo, spalvų) sudarymas remiantis “Pinterest” paieška)
Photologo tinkamas parinkimas arba logo pirminės versijos sukūrimas
Sukauptos medžiagos analizė ir moodboard’o paruošimas (estetinis brendo atvaizdavimo eskizas)
Fotosesijos vizualinio koncepto sudarymas
Emocinio žemėlapio sudarymas

3
KONSTRAVIMO FAZĖ
Šiame etape sukuriami pagrindiniai dizaino ištekliai. Čia siekiama įsitikinti, kad kiekvienas elementas yra skirtas glaustai papildyti ir vizualiai padidinti jūsų prekės ženklą. Kuriama vizualinio prekės ženklo identiteto blokai, kurie privalo harmoningai dirbti kartu, kad pasakotų savo istoriją. Jie turi būti lankstūs ir veikti visuose jūsų prekės ženklo sąlyčio taškuose.
Darbai
Brendo pagrindinės žinutės formavimas
Balso tono nustatymas
Internetinės svetainės turinio konstravimo klausimynas
Būsimos komunikacijos gairių nustatymas prieš fotosesiją
Fotosesija
Turinio rašymas
Internetinės svetainės medžio nubraižymas
Internetinės svetainės “landingpage” koncepto formavimas
Dizaino elementų paruošimas ir susitvirtinimas
Tekstų taisymas ir esamų kanalų komunikacijos analizė

4
FIRMINIO STILIAUS FORMAVIMAS
Prekės ženklo stiliaus vadovas iš esmės yra klijai, laikantys jūsų vizualų prekės ženklo identitetą. Pagalvokite apie savo prekės ženklo stiliaus vadovą kaip apie pagrindinę verslo vizualinį DNR - praktišką dokumentą, kuriame pateikiamos konkrečios, išsamios logotipo naudojimo taisyklės, šriftų sistemos, spalvų paletės, išdėstymo gairės ir dar daugiau.
Darbai
Logotipo atvaizdavimo taisyklės
Spalvų paletės
Šriftai ir tipografija
Nuotraukos ir vizualai
Grafiniai elementai
* Selfbranding.lt paslaugų pakete ši palsauga neįeina.

5
ĮGYVENDINIMO FAZĖ
Jūsų svetainė, vienas iš rezultatų, bus ta vieta, kur jūsų prekės ženklo tapatybė turėtų pasirodyti visa jėga, nes tai yra reprezentatyviausių jūsų prekės ženklo identiteto aspektų, verslo centras.
Taip pat turite užtikrinti, kad jūsų įvaizdis būtų nuoseklus visose socialinės žiniasklaidos svetainėse. Tai apima profilio atvaizdas, reklama, nuotraukos, vaizdo įrašai, socialinių tinklų įablonai ir kt. Net jūsų produktai turėtų būti jūsų rinkodaros dalis.
Darbai
Internetinės svetainės konstravimas
Socialinių tinklų šablonų paruošimas
Programų naudojimo apmokymai
IŠVADOS
Dabar, kai suprantate rinkodaros magiją, pagalvokite apie savo vizualinio prekės ženklo vertę ir kaip geriausia į tai investuoti. Atsirinkdamos dizainerį visada paklauskite savęs ar galėtumėte pasitikėti juo jei neuždavinės tinkamų klausimų?
“Asmeninį prekės ženklą, turite išjausti Jūs, o ne dizaineriai ar agentūros. Jūs privalote būti komposas savo kapitonui"
Esu įsitikinusi, kad joks prekės ženklas, kuris nesutampa su žmogaus asmeninėm vertybėm yra pasmerktas nesekmei. Tik holistiškas požiūris į kuriamą savęs įvaizdį gali sekmingai suprojektuoti sėkmę.
Norėdami turėti nuoseklų vaizdinį pranešimą, atitinkantį jūsų vertybes, rekomenduočiau samdyti profesionalų dizainerį ar dizaino komandą, suprantančią tai, ką aš apibūdinau 5 Brendo ID kūrimo fazėm. Turėdamos gilesnį suvokimą apie asmens prekės ženklo identiteto paieškos procesus, galėsite labiau įvertinti ir savo galimybes savarankiškai veikti.