METODIKA

Pradėjus domėtis giliau apie prekės ženklų kūrimą, neradau nuoseklios sistemos, kuri padėtų suprocesinti

komunikaciją ir kūrybinį darbą su kliento poreikiais.

as4.png

Be struktūros labai sunku suvaldyti savo ir kliento norus, pateisinant “patinka” arba “nepatinka” tezes, kurios neturi argumentuoto pagrindo. Patekau į daugybę minčių mokyklų, prieštaringų mokymų...

KOKIUS SUVOKIMUS

patyriau?

Iš rinkoje žinių prieinamumo trūkumo, sukūriau holistinį prekės ženklo kūrimo procesą, kuris yra paprastas, intuityvus ir pritaikomas bet kokio dydžio veiklai. Daug sugėriau perteklinės informacijos, kad galėčiau šiandien su Jumis pasidalinti savo atradimais.

Ar tai buvo lengva? Visiškai ne. Ar tai buvo verta? O taip. 

Lietuvoje rinkodaros specialistai dalinasi tik ką reik padaryti, bet ne kaip;

Kad be įrankių ir sistemos būsiu pasmerkta kurti amžinoje kūrybinėje netvarkoje.

Su-meile,-Vilma-white-low-res.png

KAIP NAUDOTIS

darbo knyga?

Atsisiųskite darbo knygą

Sekite 5 fazių kūrimo procesu

Skaitykite resursų informacijos skiltis, tai padės praplėsti mąstymą.

Nuspręskite ar sugebėsite atrasti brendo ID savarankiškai ar kreipsitės pagalbos.

arba

Aš suprantu, kad pirmi kartai būna labai bauginantys arba labai malonūs, tad esu pasiruošusi padėti kūrimo procese kokį kelią bepasirinktumėte.

​​​

JŪS

Daryti tai su komanda, sutaupant laiką, pinigus ir energiją, kurią kreiptumėte į ten, kur tikrai esate ekspertė.

Daryti viską savarankiškai ir jei kelio pabaigooje norėsite tvirčiau jaustis, galiu PAKONSULTUOTI,  suvedant į vientisą stilistiką.

galite

1.jpg

1

SUVOKIMŲ FAZĖ

Prieš pradedant betkokią veiklą savarankiškai ar samdydami dizainerį, išsiaiškinkite savo prekės ženklo širdį: koks yra jūsų prekės ženklo tikslas, vertybės ir kokias problemas norite išpręsti.

Darbai

Brendo širdies nustatymas

Konkurencinė aplinka

Brendo vartotojo klausimynas

Vartotojo personos nustatymas

Brendo archetipo nustatymas

5 žodžių brendo vertybės

4.jpg

2

TYRIMO FAZĖ

Tyrimų etapas yra labai svarbus, siekiant įsitikinti, kad jūsų prekės ženklas yra unikalus ir turi nišą konkurencinėje aplinkoje. Tai užtikrins, kad jūsų prekės ženklo tapatumas bus nepanašus į Jūsų konkurentų.

Darbai

Pirmos fazės įsisavinimas

Konkurentų vizualinės komunikacijos tyrimas

Estetinio skonio supratimas, daug namų darbų (norų (logo, spalvų) sudarymas remiantis “Pinterest” paieška)

Photologo tinkamas parinkimas arba logo pirminės versijos sukūrimas

Sukauptos medžiagos analizė ir moodboard’o paruošimas (estetinis brendo atvaizdavimo eskizas)

Fotosesijos vizualinio koncepto sudarymas

Emocinio žemėlapio sudarymas

5.jpg

3

KONSTRAVIMO FAZĖ

Šiame etape sukuriami pagrindiniai dizaino ištekliai. Čia siekiama įsitikinti, kad kiekvienas elementas yra skirtas glaustai papildyti ir vizualiai padidinti jūsų prekės ženklą. Kuriama vizualinio prekės ženklo identiteto blokai, kurie privalo harmoningai dirbti kartu, kad pasakotų savo istoriją. Jie turi būti lankstūs ir veikti visuose jūsų prekės ženklo sąlyčio taškuose. 

Darbai

Brendo pagrindinės žinutės formavimas

Balso tono nustatymas

Internetinės svetainės turinio konstravimo klausimynas

Būsimos komunikacijos gairių nustatymas prieš fotosesiją

Fotosesija

Turinio rašymas

Internetinės svetainės medžio nubraižymas

Internetinės svetainės “landingpage” koncepto formavimas

Dizaino elementų paruošimas ir susitvirtinimas

Tekstų taisymas ir esamų kanalų komunikacijos analizė

2.jpg

4

FIRMINIO STILIAUS FORMAVIMAS

Prekės ženklo stiliaus vadovas iš esmės yra klijai, laikantys jūsų vizualų prekės ženklo identitetą. Pagalvokite apie savo prekės ženklo stiliaus vadovą kaip apie pagrindinę verslo vizualinį DNR - praktišką dokumentą, kuriame pateikiamos konkrečios, išsamios logotipo naudojimo taisyklės, šriftų sistemos, spalvų paletės, išdėstymo gairės ir dar daugiau. 

Darbai

Logotipo atvaizdavimo taisyklės

Spalvų paletės

Šriftai ir tipografija

Nuotraukos ir vizualai

Grafiniai elementai

* Selfbranding.lt paslaugų pakete ši palsauga neįeina.

3.jpg

5

ĮGYVENDINIMO FAZĖ

Jūsų svetainė, vienas iš rezultatų, bus ta vieta, kur jūsų prekės ženklo tapatybė turėtų pasirodyti visa jėga, nes tai yra reprezentatyviausių jūsų prekės ženklo identiteto aspektų, verslo centras.

Taip pat turite užtikrinti, kad jūsų įvaizdis būtų nuoseklus visose socialinės žiniasklaidos svetainėse. Tai apima profilio atvaizdas, ​​reklama, nuotraukos, ​​vaizdo įrašai, socialinių tinklų įablonai ir kt. Net jūsų produktai turėtų būti jūsų rinkodaros dalis.

Darbai

Internetinės svetainės konstravimas

Socialinių tinklų šablonų paruošimas

Programų naudojimo apmokymai

IŠVADOS

Dabar, kai suprantate rinkodaros magiją, pagalvokite apie savo vizualinio prekės ženklo vertę ir kaip geriausia į tai investuoti. Atsirinkdamos dizainerį visada paklauskite savęs ar galėtumėte pasitikėti juo jei neuždavinės tinkamų klausimų? 

“Asmeninį prekės ženklą, turite išjausti Jūs, o ne dizaineriai ar agentūros. Jūs privalote būti komposas savo kapitonui"

Esu įsitikinusi, kad joks prekės ženklas, kuris nesutampa su žmogaus asmeninėm vertybėm yra pasmerktas nesekmei. Tik holistiškas požiūris į kuriamą savęs įvaizdį gali sekmingai suprojektuoti sėkmę.

Norėdami turėti nuoseklų vaizdinį pranešimą, atitinkantį jūsų vertybes, rekomenduočiau samdyti profesionalų dizainerį ar dizaino komandą, suprantančią tai, ką aš apibūdinau 5 Brendo ID kūrimo fazėm. Turėdamos gilesnį suvokimą apie asmens prekės ženklo identiteto  paieškos procesus, galėsite labiau įvertinti ir savo galimybes savarankiškai veikti.