METODIKA
Pradėjus domėtis giliau apie prekės ženklų kūrimą, neradau nuoseklios sistemos, kuri padėtų suprocesinti
komunikaciją ir kūrybinį darbą su kliento poreikiais.
Be struktūros labai sunku suvaldyti kliento norus ar pateisinti jo “patinka” arba “nepatinka” tezes, kurios neturi argumentuoto pagrindo. Patekau į daugybę minčių mokyklų, prieštaringų mokymų. Daug sugėriau perteklinės informacijos, kad galėčiau su Jumis pasidalinti savo atradimais.

TYRIMO
fazė
Tyrimų etapas yra labai svarbus dalykas siekiant įsitikinti, kad jūsų asmens prekės ženklas yra unikalus ir turi nišą konkurencinėje aplinkoje.
Skirkite laiko tyrinėdami jūsų konkurentų svetaines ir socialinės žiniasklaidos platformas arba kitais žodžiais konkurencinį kraštovaizdį. Tai užtikrins, kad jūsų prekės ženklo tapatumas bus tikrai unikalus ir NEpanašus į jūsų konkurentų. Jei samdote dizianerį Jis turėtų ištirti tikslinę Jūsų auditoriją, apsirašytą pirmoje fazėje, kad sužinotų, kur jie praleidžia laiką socialinėje ervėje, kas jiems patinka/nepatinka, kas juos seka.
Atminkite, kad tikslas yra sukurti prekės ženklo identitetą, kuris atsilieptų jūsų tikslinei auditorijai, taigi kuo daugiau patys įsitrauksite ar Jūsų dizaineris žinos apie jūsų vartotojo personą, tuo geriau galėsite sukurti vizualinę tapatybę, kuri greičiausiai surezonuos tai auditorijai. Kaupkite pavyzdžius, koks estetinis vizualas Jums patinka.
dizaineriu
DARBAS SU
Pagal Jūsų padarytus namų darbus, dizaineris išplės savo vizualinį suvokimą apie galutinį rezultatą ir galės kurti logotipo eskizą bei moodboard’o dokumentą. Šis dokumentas turi daug panašumų su brandbooku, tačiau jis lengviau interpretuojamas dizaino įrankis, apibrėžiantis bendrą jūsų prekės ženklo stilių, estetiką ir vaizdinę kalbą.. Moodboard’as perima visą tekstu pagrįstą informaciją iš „suvokimo fazės“ ir paverčia ją vaizdiniu koliažu. Tai apima vaizdų, faktūrų, raštų, spalvų kompozicijų, dizaino stilių, elementų ir šriftų elementus. Veiksmingas moodboard’as pasakos istoriją, apibrėžiančią jūsų prekės ženklą ir perduodančią naują tapatybės kryptį. Tai gali apimti kelias įvairias dizaino stiliaus kryptis ir spalvų paletes, pateiktas jums, kad iš pateiktų sąvokų būtų galima išsiaiškinti, kokia estetika jums labiausiai patinka.
Kai nuspręsite, kuri kryptis jums labiausiai patinka, turėsite tvirtą dizaino pagrindą. Moodboard’as supaprastina konstravimo etapo procesą. Jis apima nuotraukų parinkimo estetiką, apšvietimą, spalvų tonus, vaizdo atributus,, detales.
DARBAS
savarankiškai
RESURSAI
Estetinio skonio apsibrėžimas
Photo logo arba logotipo kūrimas
Moodboard'o paruošimas
Fotosesijos vizualinio koncepto sudarymas
Emocinio žemėlapio susidarymas