as_02.png

STILIAUS VADOVO SUDARYMO

fazė

Prekės ženklo stiliaus vadovo tikslas yra nustatyti ir įgyvendinti dizaino elementų stilių rinkinį, kad visi jūsų dizaino medžiaga atrodytų vientisai ir atitiktų jūsų prekės ženklo balsą.

Savo prekės ženklo stiliaus vadovą galite pateikti visiems, pradedant svetainių dizaineriais, socialinės žiniasklaidos dizaineriais, raštinės reikmenų dizaineriais, videografais, iškabų dizaineriais ir kt. Jie visi gali vadovautis tuo pačiu vadovo rinkiniu. Tai labai aktualu kai esate ne vieno žmogaus įmonė, turite fizinių produktų pardavime, ir kai veikla panašesnė ne į amatininkystę, o į verslą. Tokiu atveju, neturėdami stiliaus vadovo rizikuojate netinkamai suderinti skirtingus rinkodaros kanalus. Jei nesate nuoseklus, jūsų prekės ženklas pasirodys neprofesionalus ir praras tapatybę, todėl atrodysite mažiau patikima. Tai labai svarbus jūsų prekės ženklo kontrolės mechanizmas. Tai įrankis, kuris padės jums būti nuosekliom. Nuoseklumas yra vienas iš pagrindinių psichologinių veiksnių, skatinančių žmones imtis veiksmų. 

dizaineriu

DARBAS SU

Neturint prekės ženklo stiliaus vadovo, kiekviena sąveika su profesionalais, kuriančiais jūsų prekės ženklo rinkodaros grafiką, bus galvos skausmas: turėsite paaiškinti savo prekės ženklo viziją ir išvaizdą, kurią norite pasiekti. Nesvarbu, ar tai spausdintuvas, pristatantis vizitines korteles, ar interneto dizaineris, kuriantis naują pardavimo puslapį, ar knygų dizaineris, darantis jūsų el. Knygą, ar socialinis rinkodaros specialistas, nustatantis reklamos kampaniją ir kuriantis socialinės žiniasklaidos įrašus. Jei neturite prekės ženklo stiliaus vadovo pateikimas skirsis ir pastebėsite, kad vis sakote „ne taip noriu, kad atrodytų“. Turėdami prekės ženklo stiliaus vadovą sutaupysite laiko ir energijos švaistymą, todėl galėsite susitelkti ties verslo ir prekės ženklo plėtojimu.

 

Stiliaus vadovo pradžioje būtinai įtraukite žodinę savo prekės ženklo santrauką. Tai gali apimti jūsų prekės ženklo misiją, pagrindines vertybes, jūsų asmenybę, jūsų prekės ženklo viziją, jūsų tikslinę auditoriją ir jūsų prekės ženklo istoriją. Tai labai naudinga kūrybiškiems žmonėms perskaityti prieš kuriant vizualą  prekės ženklo identitetui

Svarbu!

Jei Jūs esate vienos profesijos atstovas, buriate auditoriją aplink ASMENS prekės ženklą Instagram platformoje ir Jūsų klientai socialiniuose tinkluose...

“Siūlyčiau labiau stiprinti socialinių tinklų vizualinį identitetą, investuojant į nuotraukas, kurios pasakoja istorijas, šią fazę atidedant.”