top of page

Atsisiųsk NEMOKAMAI "7 žingsnių sistemą" savo brendo kūrimui

Tai yra brendo kūrimo metodinis vadovas, kuriame rasite 7 sekmės žingsnius, padėsiančius suprasti kaip sukurti patvarų brendą, vertą tavo klientų.

pdf.png
mandala2.png
kompiuteris_basic.png

Nori tapti lyderiu ir autoritetu savo nišoje;

Trokšti burti aplink save įsitraukusią auditoriją;

Nepažįstamus versti klientais;

Esi užsidegęs tarnauti kitiems;

Esi pasiruošęs daryti įtaką pasauliui.



 

Jei tu...

Pažadink savyje super galias

ARCHETIPŲ TEORIJA

Pagrindinis Kūrėjo noras yra sukurti tai, kas išlieka vertinga, suteikiant vizijai formą. Kūrėjo archetipą įkūnija tokie prekės ženklai, kurie skatina saviraišką, pateikia pasirinkimus ir galimybes, padeda skatinti naujoves, yra meniški ir kūrybiški.

Prekės ženklo vizualinė charakteristika

kurejas_ranka_01.png

KŪRĖJAS

„Kūrėjo“ prekės ženklų rinkodara dažnai yra itin estetiška ir gali atrodyti, kad tai yra meno kūriniai patys iš savęs. Į produktą orientuotų prekės ženklų rinkodara gali iš tikrųjų žodžiu ar įvaizdžiu palyginti savo produktus su aukščiausios klasės meno kūriniais, kad sukeltų atitinkamas įvertinimo ar susižavėjimo išraiškas.

bottom of page