top of page
vilma copy.png

Vilma Šeškevičienė

Vystydama savo 3d žaidimų verslą užtrukau virš 10 metų sukdamasi žiurkės rate. Tuo metu nesupratau nei kokią problemą sprendžiu, nei kas mano tikslinis klientas, nei kokią vertę jam kuriu, nei kur jį galiu rasti ar kaip  paveikti, kad jis pasirinktų mano paslaugas.

Tik po 10 metų vieno žmogaus užduotas kontrolinis klausimas: "Kas tavo tikslinis klientas? Kaip aš galiu tau padėt?", lėmė didžiulius pokyčius mano veikloje. Pirmą kartą suvokiau, kad aš 10 metų žvejojau ant asvalto. Man siūlo meškerę, o aš nežinau kaip ja pasinaudoti, kur ją mesti...

Šiandien apsimokiusi "Brand master academy" pas vieną iš geriausių brendo strategų ruošimo lektorių Stephen Huarghan, turiu tikslą sutrumpinti tavo savirealizacijos kelią užduodma kontrolinius klausimus jau aš. Ne po 10 metų bėgant žiurkės rate, ne po 100 užmintų tų pačių grėblių, o dabar! 

bottom of page